hannah


En av oss två, är jag Hannah.
Jag bor i Stockholm och börjar nian till hösten.
Jag tror på saker som kärlek, gemenskap, pussar, människor
och framförallt egentligen mig själv.
Det kanske ni tycker låter otroligt irriterande, men att tycka om sig själv
är så himla viktigt för mig.

Jag älskar mina vänner, att shoppa, jag fikar hela tiden och
jag måste säga att jag är väldigt utseendefixerad.
Men samtidigt är jag en väldigt djup person.
Det känns som jag är en person som tänker mer
än de flesta. Jag säger vad jag tycker och är nog väldigt
säker på vad jag tycker.
Överlag är jag väldigt säker på allt. Och för mig är det
både en fördel och en nackdel.
En fördel för att jag blir inte osäker, jag vet alltid vad jag tycker
och vad jag vill.
En nackdel för att jag aldrig får just välja.
Mina val är liksom förprogrammerade
i hjärnan på något sätt.
Jag får aldrig överväga, tveka, tänka över.
Jag vet redan allt- och ibland blir jag så otroligt trött på det.

Jag älskar att vara seriös, lugn, mogen.
Och jag älskar att vara galen, att festa, och att vara barnslig.
Jag älskar glass.
Jag får ont i huvudet av blåbärspaj.
Vänner är så viktigt, tex som nu när man får ideér tillsammans och
jag och underbara Klara tar tag i något.

Yes, thats so me.
Fast jag måste säga att det är svårt att beskriva sig själv på några rader.
Ni kommer nog få grepp om mig så småningom.

Kommentarer
Postat av: Ronja

tack så mycket:) Riktigt fin bild=D

2009-07-04 @ 12:28:23
URL: http://ronjasjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0