det där med att sakna

Det är en viss skillnad på att sakna någon man inte träffat på länge och att sakna någon man aldrig mer kommer att få träffa. På något sätt tycker jag att det kan kännas lite hoppfullt att man iallafall kommer att träffa den man saknar i exempel ett någon mer gång, det är ju faktiskt säkert! Medan alternativ nummer två är av den värre sorten som man helst vill glömma. Jag saknar så många just nu! Men det gäller att hålla kontakten med de man tycker mycket om trots de långa uppehållen då man ses. Snälla flickor och pojkar, håll kontakten med era nära och kära! På ett eller annat sätt för ni behöver varandra, vi behöver varandra! Och nu ska jag träffa Hannah, som jag saknat!

Ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Keia

Ja! Det är det.. Borde tänkta mer på sådant.

Älskar namnet på eran blogg föresten! Man blir glad av det. =)

2009-07-12 @ 19:04:08
URL: http://mikaelaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0